miércoles, 23 de julio de 2014

Iggy Pop – Lust for life





Equí vien Johnny Yen de nueu
col llicor y les drogues,
y la máquina de carne,
va a facer otru striptease.

Eh rapaz, ¿ónde consigues esa lloción?
duelme dende que piqué l’anzuelu
sobre dalgo llamao amor,
sí, dalgo llamao amor,
ye como hipnotizar pitos,
bono, yo namái soi un home modernu,
por supuestu que l’oyera enantes.

Sabes, tengo pasión por vivir,
tengo pasión por vivir.

Valgo un millón de premios,
cola mio película-tortura conduzo un GTO
llevo un uniforme,
too a costa d’un préstamu del gobiernu.

Valgo un millón en premios,
sí, yá nun duermo más n’acera,
bastó de frayame la tiesta
bastó de frayame la tiesta
col llicor y les drogues,
col llicor y les drogues. 

Bono, yo namái soi un home modernu,
por supuestu que l’oyera enantes.
Sabes, tengo pasión por vivir,
tengo pasión por vivir.

Bono, equí vien Johnny Yen de nueu,
col llicor y les drogues,
y la máquina de carne,
sé que va a facer otru striptease.

Eh rapaz, ¿ónde consigues esa lloción?
la to piel entama a picar dende que piques l’anzuelu
sobre dalgo llamao amor,
oh, amor, amor, amor. 

Bono, ye como hipnotizar pitos,
bono, yo namái soi un home modernu,
por supuestu que l’oyera enantes,
sabes, tengo pasión por vivir,
tengo pasión por vivir,
tengo pasión por vivir,
tengo pasión por vivir.
(bis)

No hay comentarios:

Publicar un comentario