miércoles, 13 de agosto de 2014

NOFX – Linoleum





Les posesiones enxamás foron ren pa min
Nun toi llocu
bono, eso nun ye verdá, tengo una cama y una guitarra
y un perrru nomáu perru que mexa nel pisu
Asina ye, tengo un pisu
¿Y qué, y qué y qué?
Tengo los bolsiellos enllenos de
pañuelos desechables, afuracaos
Onde tolo importante pa min
cenciellamente paez cayer direuto a la mio pierna
Y nel pisu,
el mio collaciu más averáu, linóleu
linóleu
Caltién la mio tiesta, apúrreme dalgo no que creyer
Esi soi yo, na sablera peinando’l sable
Detector de metal en mio mano
Con un bolsiellu enllenu de cambiu
Esi soi yo con un violín embaxo’l cazu
xugando con una sorrisa, cantando fataes
Esi soi yo, al final del bus
Esi soi yo na celda
Esi soi yo dientro de la to mente
Esi soi yo dientro de la to mente
Esi soi yo dientro de la to mente

No hay comentarios:

Publicar un comentario