domingo, 21 de junio de 2015

Brutus Daughters – Ciudad de las alturas





Ciudá de les altures
yes el mio as baxo la manga
frayamos la baraxa
y entamásteis a entrampiar
nin l’azar del vuesu llau podría camudar esta baza
Madrid dicta sentencia
y siempres gana la batalla

A vegaes fundo
y tu írgueme con enfotu
tu yes la que me das
y me quites cada suañu
y yo suaño acaldía
con poder tocar el to cielu
Madrid ye la ciudá
de tantes nueches de desvelu

Ciudá de les altures
que conderga con refugu
a aquellos cuyes vides
fundieron al lletargu
y vós, como siempres
necios, siguíi provocando
fadré de la vuesa risa
el vuesu xestu más amargu

Aposté tola mio vida
y xuguéla a una carta sola
porque yo enxamás me doi
y ella enxamás m’abandona
allá colo que faigáis
siguíi tomándolo a broma
Madrid dicta sentencia
y nin escaez nin perdona

Madrid, ciudá, qu’enzarra baxo llave
y abelluga, solitaria, el secretu de les sos cais

No hay comentarios:

Publicar un comentario