lunes, 15 de junio de 2015

Muse – Madness





-Llocu, llocu, llocu-
Yo, yo nun pueo escaecer eses alcordances,
y dalguna triba de llocura
entamó a guañar.

Yo, yo intenté enforma dexate colar,
pero dalguna triba de llocura
ta tragándome dafechu.

A la fin vi la lluz,
y a la fin decateme
de lo que sinifiques.

Y agora, tengo de saber si ye amor verdaderu
o ye namái la llocura
calteniéndonos a flote

Y cuando miro p’atrás,
a toles lloques griesques que tuviemos,
ye como si una triba de llocura
tuviera apoderando.

A la fin vi la lluz,
y a la fin decatéme
de lo que necesites.

-Llocu, llocu, llocu-

Y agora a la fin vi’l final
-Vi’l final-
Yo toi, yo toi asperando que t’importe
-Asperando que t’importe-
Yo, yo a la fin vi la lluz
-A la fin vi la lluz-
y a la fin decatéme
-Decatéme-
Necesito amor,
necesito amor.

Ven a mín,
confía nel to suañu,
ven y rescátame,
sí, selo, pueo tar enquivocáu,
ne, yes demasiado necia.
El nuesu amor ye...
-llocu, llocu, llocu-

No hay comentarios:

Publicar un comentario