lunes, 3 de agosto de 2015

Modena City Ramblers – I Cento Passi



“¿Fuisti  a la escuela, sabes cuntar?”
“¿Cómo, cuntar?”
“¿Cómo, cuntar? Un, dos, tres,
cuatro… ¿sabes cuntar?
“Sí, sé cuntar”
“Y ¿sabes caminar?”
“Sé caminar”
Y cuntar y caminar a la vez, ¿yes a facelo?
“Sí, creo que sí”
Entós puxu, cunta y camina,
anda… 1, 2, 3,4, 5, 6, 7, 8..."
Pero ¿ú vamos?
Anda, cunta y camina…
90, 91, 92, 93, 94, 95,
96, 97, 98, 99, 100…
¿sabes quién vive equí?
El zu Tano vive equí…
Hai cien pasos dende la nuesa casa, cien pasos.

Ñacíu na tierra de les viéspores y los naranxos,
pente Cinisi y Palermo falaba na so radio
nos sos güeyos podíen vese les ganes de camudar
les ganes de xusticia que lu llevaron a lluchar
Tenía un apellíu incómodu y respetáu
Ensin dulda n’aquel ambiente pa él poco honráu
Sábese ónde se ñaz pero non cómo se muerre
y non si un ideal va  a traete dolor
"Pero si la to vida agora puede caminar
Namái si tas dimpuestu a caminar,
Glayando fuerte ensin mieu
Cuntando cien pasos a lo llargo’l camín"
Entós 1, 2, 3, 4, 5, 10, 100 pasos
¡1, 2, 3, 4, 5, 10, 100 pasos!

“Nós tenemos que rebelanos”

Podría como munchos escoyer marchar,
pero decidó quedase
Los collacios, la política, la llucha del partíu
a les eleiciones ser el candidatu
Dicía que podría controlalos dende cerca
pero llueu nun tuvo tiempu, porque foi asesináu.
El nome del so pá aquella nueche nun sirvió
los collacios desesperaos
nun lu atoparon enxamás
"Entós dime si sabes cuntar,
dime si sabes caminar tamién,
cuntar, caminar y a la vez cantar
la historia de Peppino y de los collacios sicilianos”
Entós 1, 2, 3, 4, 5, 10, 100, pasos
¡1, 2, 3, 4, 5, 10, 100 pasos!

Yera la nueche escura del Estáu italianu,
la del nueve de mayu del setenta y ocho
La nueche de cai Caetani,
del cuerpu d’ Aldo Moro,
l’alborecer de los funerales d’un estáu
"Entós dime si sabes cuntar,
dime si sabes caminar tamién,
cuntar, caminar y a la vez cantar
la historia de Peppino y de los collacios sicilianos”
Entós 1, 2, 3, 4, 5, 10, 100, pasos
¡1, 2, 3, 4, 5, 10, 100 pasos!

“Nun ye más qu’un mafiosu, ún de tantos”
“Ye’l nuesu pá”
“Mio pá, mio familia, mio pueblu…”
“pero yo quiero que se xodan todos”
“yo quiero escribir que la mafia
ye una montonera de mierda,”
“¡yo quiero glayar!”

No hay comentarios:

Publicar un comentario