domingo, 17 de enero de 2016

El último de la fila – Como un burro amarrado a la puerta del baile





Dícesme “good bye” na to nota tan pancha,
y nun me faigo a la idea de nun tornar a vete.
si llego a sabelo, mimosa, nun ta baxo la ponte,
tiréme de tiesta y arrastróme la corriente.
Esti ye’l mio destín, na cai toi;
siéntome como aquel lladrón a la gueta la so fortuna
nuna caleya per onde nun pasa naide.
Como un burru amarráu na puerta’l baille.
El mio primu, que tien un bar, dende siempre me diz
y sé que tolo diz de bona fe:
tanto tienes, tanto vales, nun se puede remediar.
si yes de los que nun tienen, a galeres a remar.
Y si solo tengo amor,
¿qué ye lo que valgo yo?
si tengo ganes de baillar,
¿pa qué voi a esperar?
agora necesito amor,
ye la mio única ambición;
como yo nun sé bailar,
a galeres a remar.
Bailla conmigo, amor, que soi mui  cariñosu, guapa,
qu’anque ruinín y feu, pilotu d’aeroplanu soi.
Llévame al cine, amor, y a comer un arrocín a castelló.
si total son cuatro díes, pa qué vas a esprimite’l llimón.
"escolta", piquer, dame aliendu col to abanicu,
"que soc de barcelona i em moro de calor".
Si sólo tengo amor, ¿qué ye lo que valgo yo?
si tengo ganes de baillar,
¿pa qué voi a esperar?
agora necesito amor,
ye la mio única ambición;
y como yo nun sé baillar,
a galeres a remar.
Y si sólo tengo "love",
¿qué ye lo que valgo yo?
si tengo ganes de baillar,
¿pa qué voi a esperar?
agora preciso amor
porque la mio novia dexóme.
como yo nun sé baillar,
a galeres a remar.
Agora preciso amor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario