domingo, 24 de enero de 2016

The Strokes - New York City Cops





¡Oh! Quiero decir - ¡Ah!

Non, nun quería dicir eso pa nada

Equí, nes cais de les nueches americanes
Irguise hasta’l fondu del significáu de la vida
estudié toles riegles, nun quise participar
Pero dexéte entrar namái pa frayar esi coral
incluso anque fuera namái una nueche
Foi enforma raro

Nina ta nel dormitoriu
Ella diz, "Agora ye tiempu de colar"
Pero marchar nun ye fácil

Tengo que dexala marchar
¡Oh!, tengo que dexala marchar

Y les hores pasaben sele
dixe que  cada nueche,
Ella nun puede parar de dicir:
"policíes de la ciudá de Nueva York”
policíes de la ciudá de Nueva York
policíes de la ciudá de Nueva York
Nun son mui intelixentes
"policíes de la ciudá de Nueva York”
policíes de la ciudá de Nueva York
policíes de la ciudá de Nueva York
No son mui intelixentes"

Bono, mátame agora si te deceiciono
Xúrote qu’un día vamos dexar esta ciudá
"Para"

Sí, marcho, porque esto simplemente nun va furrular
Ellos actúen como Romanos, pero van vestíos como Turcos
En dalgún momentu de la to flor de la vida
Mira, préstame’l tiempu braniegu,
Pero, oi ...

Nina ta nel dormitoriu
Ella diz, “agora ye tiempu de colar”
Pero marchar nun ye fácil

¡Oh!, tengo que dexala marchar
Tengo que dexala marchar

¡Oh!, atrapaos nun apartamentu
Ella nun dexaría que la garraren
Ella escribió nuna carta:
"Tengo que sincerame
Les autoridades, viéronlo
Cariño, toi en dalgún puntu intermediu",

Dixe que cada nueche,
Ella nun puede dexar de dicir:
"policíes de la ciudá de Nueva York”
policíes de la ciudá de Nueva York
policíes de la ciudá de Nueva York
No son mui intelixentes
"policíes de la ciudá de Nueva York”
policíes de la ciudá de Nueva York
policíes de la ciudá de Nueva York
No son mui intelixentes"

No hay comentarios:

Publicar un comentario