lunes, 30 de enero de 2017

Proyecto Kostradamus - Me gustan los problemas




Busco puertes zarraes
Escuéndeme la llave
Los caminos más cenciellos
Son namái pa cobardes

Odio les fuxíes
Soi bastante cabezón
Dalgunos díes por valiente
Los más son por ser fatu

Neña, qu’anque yo nun quiera
Siempres me prestaron los problemes
Tu vas dame, selo, dulces dolores de tiesta
Y anque yo nun quiera siempres me prestaron los problemes
Tu vas dámelos, selo, dulces dolores regálame

Los dolores intensos
Agudicen los mios sentíos
L’aliendu la muerte
Fáime sentir más vivu

Odio les rendiciones
Soi bastante cabezón
Tento de garrar les foles
Tiráu pente les roques

Neña, qu’anque yo nun quiera
Siempres me prestaron los problemes
Tu vas dame, selo, dulces dolores de tiesta
Y anque yo nun quiera siempres me prestaron los problemes
Tu vas dámelos, selo, dulces dolores regálame

No hay comentarios:

Publicar un comentario