miércoles, 12 de abril de 2017

Estopa - Como Camarón





Superior a mín
ye la fuercia que me lleva
nel pulsu que caltengo
cola escuridá que manchen
d’escuro los tos güeyos negros.

Y qué me cuntes del tiempu
que pasa nel to apestañéu
que me trai per esta cai
d’amargor y llamentu.

Que yo sé que la sorrisa
que se dibuxa na mio cara
tien que ver cola brisa
qu’abanica la to mirada.

Tan sele y tan apriesa
tan normal y tan estraño
yo frayo la mio camisa
como Camarón

Tu ruempes les tos vidayes
trepes como una araña
bebes del sudu qu’empaña
el cristal de la mio habitación
y depues pela mañana
espierto y nun tengo ales
llevo 10 hores durmiendo
y la mio almohada ta empapada
ttoo foi un suañu
mui real y mui profundu
los tos güeyos nun tienen dueñu
porque nun son d’esti mundu.
Que nun te quiero mirar
pero ye que zarro los güeyos
y véote hasta per dientro
véote nun llau y n’otru
en cada semeya, en cada espeyu
y nes paraes del metru
y nos güeyos de la xente
hasta nes sopes más calientes
llocu toi volviéndome.

Que yo sé que la sorrisa
que se dibuxa na mio cara
tien que ver cola brisa
qu’abanica la to mirada.

Tan sele y tan apriesa
tan normal y tan estraño
yo frayo la mio camisa
como Camarón

Tu ruempes les tos vidayes
trepes como una araña
bebes del sudu qu’empaña
el cristal de la mio habitación
y depues pela mañana
espierto y nun tengo ales
llevo 10 hores durmiendo
y la mio almohada ta empapada
ttoo foi un suañu
mui real y mui profundu
los tos güeyos nun tienen dueñu
porque nun son d’esti mundu.
A vegaes confúndome
y pico a la to vecina
esa del segundu
que vende cosa fina
a vegaes espérote
nel chigre de la esquina
cola mirada afitada na to portería
y a vegaes como  
d’un bocáu el mundu
y a vegaes siéntote
y a vegaes échote
a vegaes lleo un besu nos tos llabios
y cuando yo nun m’atrevo
pártome y ábrome.

Que yo sé que la sorrisa
que se dibuxa na mio cara
tien que ver cola brisa
qu’abanica la to mirada.

Tan sele y tan apriesa
tan normal y tan estraño
yo frayo la mio camisa
como Camarón

Tu ruempes les tos vidayes
trepes como una araña
bebes del sudu qu’empaña
el cristal de la mio habitación
y depues pela mañana
espierto y nun tengo ales
llevo 10 hores durmiendo
y la mio almohada ta empapada
ttoo foi un suañu
mui real y mui profundu
los tos güeyos nun tienen dueñu
porque nun son d’esti mundu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario