domingo, 30 de noviembre de 2014

Aspencat – L’ultim segon





Miro p’atrás y remembro toa una vida que pasó
y si pudiera volver a dá-y al “start”
y travesar les llinies colloraes
cartografía del to cuerpu
pa nun alcontrar les coordenaes
el norte y les buelgues
y llegar a un llugar ensin nome
y rebobinar, dir pelos caminos que nun fuimos
irguir les veles nuna nueva mar
si pudiera tornar a besate
y rebobinar, encender los tos llabios y nun pensar
tocar les estrelles y tremecer
Si pudiera tornar a besate

Nun sé el final d’esta hestoria
namái quiero ser esta nueche’l to héroe
nun me guardes na memoria
namái quiero que me deas l’últimu segundu

Soi adictu a ti, siempres lo fui
a les tos zunes, a los tos pechos, y xuntos
provocamos terremotos xuntos
y escribimos diarios enllenos de fumu
tornar a ñacer, ser un nenu
tener el secretu de la vida etenra
que fuiste tú l’únicu gobiernu que me gobierna

De San Francesc a Barbaria en moto
nun pueo quitame de la cabeza esa semeya
nin esa puesta de sol de postal
qu’espertaba’l nuesu instintu animal

Tola nueche garraba’l to golor
na escuridá tú yes el tragalluz
y ye que yeres tú l’únicu gobiernu que me gobierna!
Porque yeres tú l’únicu gobiernu que me gobierna!

No hay comentarios:

Publicar un comentario