viernes, 10 de enero de 2014

U2 - Elevation





Alto, muncho más alto que’l sol
Dispáresme con un arma
Necesítote pa elevame equí
A la comisura de los tos llabios
Como la órbita de los tos cadriles
Eclipse, eleves el mio alma

Perdí dafechu l’autocontrol
Viviera como un topu
Baxando, cavando
Yo y yo nel cielu
Me faes  sentir como si pudiere volar
Tan alto, elevación

Una estrella encesa como un cigarru
Acordiao como una guitarra
Quiciabes pudieras educar la mio mente
Desplicame toos estos controles
Nun pueo cantar, pero tengo alma
L’oxetivu ye la elevación

Un topu, viviendo nun furacu
Cavando mio alma
Baxando, cavando
Yo y yo nel cielu
Me faes sentir como si pudiere volar
Tan alto, elevación

Ne, quítame esta tristura
¿Nun me dirás dalgo verdadero?
Creo en tí

Un topu, viviendo nun furacu
Cavando mio alma
Baxando, cavando
Yo y yo nel cielu
Me faes sentir como si pudiere volar
Tan alto, elevación
Elevación…

No hay comentarios:

Publicar un comentario