domingo, 6 de abril de 2014

The Ramones – I don’t want to grow up





Cuando toi pela nuecha achucáu na mio cama
Ya nun quiero medrar
Nada paez salir bien
Ya nun quiero medrar

¿Cómo puedes movete nesi mundu confusu
nel que les coses tan siempres camudando?
Faeme naguar por ser un perru.

Cuando veo’l preciu que tú pagues
Ya nun quiero medrar
Xamás buscaría escoyer esi camín
Ya nun quiero medrar

Al paecer estes persones convirtiéronse en coses
qu’ellos enxamás quixeron
La única cosa pa vivir ye “Güei”

Voi enterrar el mio televisor
Ya nun quiero medrar
Cuando abro el botiquín
Ya nun quiero medrar

Nun quiero tener que glayar esto
Nun quiero perder el mio pelu
Nun quiero tar enllenu dubies
Nun quiero ser un bon boy scout
Nun quiero tener que deprender contabilidá
Nun quiero tener munchu dineru
Ya nun quiero medrar

Entós, cuando veo a los mios pás engarrase
Ya nun quiero medrar
Ellos salen y beben tola nueche
Ya nun quiero medrar

Yo pel contrariu, toi equí na mio habitación
Ya que too fuera d’equí paez murnio ya ensin esperanza
Nun quiero vivir nuna gran y vieya
tumba de l’avenía principal.

Cuando veo les noticies pela tarde
Ya nun quiero medrar

Peinase’l pelu, llimpiar los zapatos
Ya nun quiero medrar

Averame al mio pueblu d’orixe
Nun quiero malgastar perres
Nun quiero tener un trabayu de vieyu banqueru
Trabayar hasta que se vean los güesos de los mios deos
Nun quiero volar nuna escoba
Enamorase, casase  y “boom”
¡Cómo diaños puede facer esto tan pronto!
¡Ya nun quiero medrar!

No hay comentarios:

Publicar un comentario