lunes, 24 de marzo de 2014

Doctor Deseo - Abrázame





Cuando la copa de los suaños ta vacía
y milenta abeyes xugando
nes tripes róbenme les nueches.
Nun me dexes solu, qu’agora soi tan pequeñu
y cuando espierto d’una velea nada camuda
too sigue igual.

Abrázame, abrázame...
y nun me digas nada
qu’esta murnia nun me abandona
y esti mieu duel más.

Abrázame, abrázame...
y nun me digas nada
qu’esta murnia nun me abandona
y esti mieu duel más.

Abrázame, abrázame...

Como una nueche d’iviernu en Noruega
un mantu d’escarcha,
un coral desnudu, tortura de vida.
Nun me dexes solu, qu’agora soi tan pequeñu
y cuando espierto d’una velea nada camuda
too sigue igual

Abrázame, abrázame...
y nun me digas nada
qu’esta murnia nun me abandona
y esti mieu duel más (x3)

Abrázame, abrázame...

No hay comentarios:

Publicar un comentario