viernes, 27 de marzo de 2015

Ilegales – Yo soy quien espía los juegos de los niños





Pareyes nueves estrénense esta nueche
ente les sábanes de pensiones barates
diez mil obreros nel paru
asperen na plataforma
de suicidiu coleutivu
yo soi’l qu’escuca los xuegos de los neños
si te descuides taré nel so bolsu
yo soi’l qu’escuca los xuegos de los...

Rapazos duros entren na mafia
pá revólver protexe a los sos fíos
los estudiantes suicídense
disparando escontra la policía.

Los mayestros quéxense polos cristales frayaos
en tolos llaos hai xente fato
yo soi’l qu’escuca los xuegos de los…

Madamme Claude abanícase
coles sos aiciones menguaes nel 40 por cien
nuevos cantantes faen el ridículu
en vieyos festivales como Eurovisión.

Yo soi’l qu’escuca los xuegos de los neños
si te descuides taré nel so bolsu
yo soi’l qu’escuca los xuegos de los…

No hay comentarios:

Publicar un comentario