lunes, 7 de octubre de 2013

Johnny Cash - Cocaine Blues




Ceo pela mañana, mientres facía la ronda
Metíme un chute de cocaína, y pegué-y un tiru a la mio moza
Fuí direutu a casa, a la cama,
y guardé’l mi queríu 44 baxo l’almohada.
Llevantéme a la mañana siguiente,
otru picu de coca, garré la pistola y fuxí
Foi una bona fuga, pero enforma sele,
y prindáronme en Juárez, México.
N’alborada,
tornando dende Jericho Hill col sheriff
díxome: -tú yes Willy Lee.
El to nome nun ye Jack Brown.
Tú yes l’home que-y pegó un tiru a la so moza
Y dixe -sí, el mio nome ye Willy Lee.
Si me prindaste, lléeme los mios drechos.
Pegué-y un tiru porque facíame dir seliquino.
Creía que yera’l so pá, pero yá tenía cinco más.
Cuando me prindaron vestíme de prieto.
Xubiéronme a un tren de torna.
Nun tenía nengún collaciu pa pagar la fianza,
y llantaron los mios cansaos güesos nuna cárcele.
A la mañana siguiente, haza les nueve y media,
vi al sheriff venir haza mín.
Tosió, aclaró’l gargüelu,
y dixo que me diben a llevar énte un tribunal.
Entamó’l xuiciu,
con 12 homes honestos como xuráu.
Güeyé al xuez, y vilu cola mirada perdía,
mirando pa otru lláu.
Tres 5 minutos, entró’l xuráu,
y el representante llevaba’l veredictu
na mano drecha.
Lleíu’l primer gráu,
pidí a Dios que tuviera piedá de mín.
El xuez sorría cuando me condergaron
a 99 años na penitenciaría Folsom.
99 años baxo techu,
y xamás pude escaecer el día que-y pegué un tiru
a aquella perra.
Dexa un momento esi whisky,
y escúchame bien cuando te digo
que dexes pasar de llargo la cocaína.

No hay comentarios:

Publicar un comentario