domingo, 6 de julio de 2014

Aerosmith – I don’t wanna miss a thing





Podría tar espiertu namái pa oyite alendar,
güeyar la to sorrisa mientres duermes,
mientres tas lloñe y suañando,
podría tar tola mio vida nesta dulce rendición,
podría tar perdíu nesti momentu pa siempres,
onde cada momentu contigo,
ye un momentu algamáu.
Nun quiero zarrar los güeyos,
nun quiero dormime,
porque echaríate de menos, cariñu,
y nun quiero perdeme un res,
porque incluso cuando suaño contigo,
el suañu más dulce enxamás evitaría
qu’entá t’echare de menos, cariñu,
y nun quiero perdeme un res.
Recostiáu a la to vera,
sintiendo los llatíos del to coral,
y entrúgome qué tarás suañando,
entrúgome si ye a min a quien tas viendo,
entós beso los tos güeyos y
doi gracies a Dios porque tamos xuntos.
Y namái quiero tar contigo,
nesti momentu, pa siempres, pa siempres xamás.
Nun quiero zarrar los güeyos,
nun quiero dormime,
porque echaríate de menos, cariñu,
y nun quiero perdeme un res,
porque incluso cuando suaño contigo,
el suañu más dulce enxamás evitaría
qu’entá t’echare de menos, cariñu,
y nun quiero perdeme un res.
nun quiero perdeme nenguna sorrisa,
nun quiero perdeme un solu besu.
Bono, namái quiero tar contigo,
xusto equí contigo, xusto equí
namái quiero tenete a la vera,
siento’l to coral tan a la vera’l míu,
y tar equí nesti momentu,
pol restu’l tiempu.
Nun quiero zarrar los güeyos,
nun quiero dormime,
porque echaríate de menos, cariñu,
y nun quiero perdeme un res,
porque incluso cuando suaño contigo,
el suañu más dulce enxamás evitaría
qu’entá t’echare de menos, cariñu,
y nun quiero perdeme un res.

Nun quiero zarrar los güeyos,
nun quiero dormime,
porque echaríate de menos, cariñu,
y nun quiero perdeme un res,
porque incluso cuando suaño contigo,
el suañu más dulce enxamás evitaría
qu’entá t’echare de menos, cariñu,
y nun quiero perdeme un res.
nun quiero zarrar los güeyos,
nun quiero dormime,
nun quiero perdeme un res.

No hay comentarios:

Publicar un comentario