domingo, 29 de septiembre de 2013

David Bowie - Heroes





Yo, yo desearía que pudieres nadar
como los delfines, como naden los delfines
Anque nada, nada va a caltenemos xuntos
Podemos derrotalos, pa siempres
Podemos ser héroes, namái per un día

Yo, yo sedré’l to rei
Y tú, tú sedrás reina
Anque fadrá que fuxan
Podemos ser héroes, namái por un día
Podemos ser nós mesmos, namái per un día

Yo, yo puedo remembrar
-puedo remembrar-
Irguíu, al lláu de la muria
-al lláu de la muria-
Y les pistoles disparando enrriba les nueses tiestes
-enrriba les nueses tiestes-
Y besámonos
como si nada pudiere cayer
-nada puede cayer-
Y la vergoña taba nel otru lláu
Oh podemos derrotalos, pa siempres xamás
Entós podriemos ser héroes, namái per un día

Podemos ser héroes,
podemos ser héroes.

Podemos ser héroes
Namái per un día
Podemos ser héroes

No hay comentarios:

Publicar un comentario