domingo, 1 de septiembre de 2013

The Offspring - Hit That





Los vientos de la fortuna
Yá nun soplen igual
Ella tenía que salir d’ehí
Y cambiar
Agora tenía un fíu
Pero yera enforma mozu
Y el pá del so ñácaru
Taba perdayuri divirtiéndose

Él diz: “Ando con toes
Les moces que conozo”
La má del so ñácaru
Nun ye tan fata
Él diz: “Ando con toes
Les moces que conozo”
Yo sé que quies facelo
Yo sé que quies facelo
Tol mundu
Sobrepasóme
Les consecuencies son un partíu perdíu
Asina ye
Asina son les coses

Lo que yera una familia
Agora ye un caparazón
Tamos teniendo fíos
Que se críen solos
El sexu ye un arma
Ye como una droga
¿Qué llega per ende?

Ella diz: “Agora toi fuxendo
Persiguiendo mozos por diversión”
El pá del so ñácaru
Nun ye l’únicu
Ella diz: “Agora yo toi fuxendo
Persiguiendo mozos por diversión”
Yo sé que quies facelo
Yo sé que quies facelo, facelo
Sobrepasóme tol mundu
Les consecuencies son un partíu perdíu
Asina ye
Asina son les coses

Cuando acaba
Too fraya, ye bien murnio
Pero ¿Por qué non?
Atrévete, too ye un xuegu
Y nun fina
Too fraya, nada nun va camudar

Bono,
Mientres más lo intenta
Más lo cree

Él diz: “Ando con toes
Les moces que conozo”
La má del so ñácaru
Nun tien que sabelo
Él diz: “Ando con toes
Les moces que conozo”
Yo sé que quies facelo
Yo sé que quies facelo, facelo
Tol mundu
Sobrepasóme
Les consecuencies son un partíu perdíu
Asina ye
Asina son les coses

No hay comentarios:

Publicar un comentario