miércoles, 18 de septiembre de 2013

Guns N' Roses - Welcome to the jungle





Bienveníu a la xungla,
tenemos diversión y xuegos ,
tenemos tolo que pueas querer,
cariñu, conocemos los nomes,
somos la xente que puede atopar
cualquier cosa que pueas necesitar.
Si tienes el dineru cariñu,
nós tenemos la to enfermedá.

Na xungla,
bienveníu a la xungla,
mira cómo fae que t’arrodielles,
quiero vete sangrar.

Bienveníu a la xungla,
nós tamos nella tolos díes,
si tú la quies vas a sangrar,
pero ye’l preciu que pagues,
y tú yes una rapaza mui prestosa.
Ye perdifícil de complacer,
puedes saborear les lluces rellumantes,
pero nun les conseguirás de baldre
na xungla.
Bienveníu a la xungla,
siente la mio fuga
yo, yo quiero sentite glayar

Bienveníu a la xungla,
cada dia esto ta pior,
deprendes a vivir como un animal,
na xungla na que xugamos,
si t’encapriches de dalgo de lo que ves,
al final vas a garralo,
puedes tener cualquier cosa que quieras,
pero meyor que nun me lo quites a mín,
na xungla.
Bienveníu a la xungla,
mira cómo fae que t’arrodielles,
quiero vete sangrar.

Y cuando teas enrriba ya nunca,
nunca quies baxar, baxar, baxar.

Sabes ónde tas,
tas na xungla nena,
vas a morrer,
na xungla,
bienveníu a la xungla,
mira cómo fae que t’arrodielles
na xungla
bienveníu a la xungla
siente la mio serpentina
na xungla
bienveníu a la xungla
mira cómo fae que t’arrodielles,
na xungla.
Bienveníu a la xungla,
mira cómo fae que te...
va a fundite.

No hay comentarios:

Publicar un comentario