sábado, 21 de diciembre de 2013

Manu Chao - La vida tómbola





Si yo fuera Maradona viviría como él
si yo fuera Maradona frente a cualquier portería
si yo fuera Maradona nunca m'enquivocaría
si yo fuera Maradona perdíu per dayuri.
La vida ye una tómbola... de nueche y de día...
la vida ye una tómbola y arriba y arriba....
Si yo fuera Maradona viviría como él...
mil cohetes... mil collacios
y lo que venga a mil por cien...
si yo fuera Maradona saldría en mondovision
para glayá-y a la FIFA
¡Qu’ ellos son el gran lladrón!
La vida ye  una tómbola... de nueche y de día...
la vida ye una tómbola y arriba y arriba....
Si yo fuera Maradona viviría como él
porque’l mundu ye una bola
que se vive a flor de piel
Si yo fuera Maradona frente a cualquier porquería
siempres m’enquivocaría...
Si yo fuera Maradona y un partíu que ganar
si yo fuera Maradona perdíu per dayuri...
La vida ye una tómbola de nueche y de día...

No hay comentarios:

Publicar un comentario