martes, 3 de diciembre de 2013

Social Distortion – Story of my life





Na escuela secundaria faltóme definime,
Yo nun tenía munchu interés nos deportes o les elleiciones escolares.
Y na clase sońaba tol día, “'bout a rock 'n' roll weekend”.

Y la rapaza d’alantre,
Tan a la vera y tan lloñe, ya sabes que xamás paeció decatase,
Qu’esi neñu tontu d’escuela nun yera ficción.

La vida pasa mui rápido, namái quiero facer lo que creyo que ye afayaízo.
Zarro los güeyos y veo pasar la hestoria de la mio vida.
La hestoria de la mio vida (x3)

Y fui al mio antiguu barriu,
les cares camudaron, nun hai naide con quien falar.
Y el salón de billar que tanto me prestaba de guah.e agora ye un 7/11.

Fui pal centru a la gueta de trabayu,
Nun tenía formación nin esperiencia pa falar.
Güeyé los furacos de los mios pantalones, di la vuelta y torné.

La vida pasa mui rápido, namái quiero facer lo que creyo que ye afayaízo.
Zarro los güeyos y veo pasar la hestoria de la mio vida.
La hestoria de la mio vida (x3)


Los bonos tiempos van y vienen,
Oxalá los bonos tiempos duraren más.
Camiento nos bonos tiempos, y por qué tuvieron que finar.

Poro, siéntome nel borde la cama,
Toco la mio guitarra y canto un cantar d’amor fuera de la llei.
Pensando no que tas faciendo y cuándo vas a tornar.

La vida pasa mui rápido, sólo quiero facer lo que creyo que ye afayaízo.
Zarro los güeyos y veo pasar la hestoria la mio vida

La hestoria la mio vida (x5)

No hay comentarios:

Publicar un comentario