martes, 26 de noviembre de 2013

Iron Butterfly - In a gadda da vida





Nel xardín del edén, mio neña
Nel xardín del edén, tesoru
Nun sabes lo que t’amo

Oh, cómo nun vienes conmigo
Y garres la mio mano
Oh, cómo nun vienes conmigo
Y caleyes per estes tierres
Por favor, garra la mio mano

Nel xardín del edén, tesoru
Nun sabes lo que t’amo
Nel xardín del edén, mio neña
Nun sabes que siempres sedré la to verdá

Oh, cómo nun vienes conmigo
Y garres la mio mano
Oh, cómo nun vienes conmigo
Y caleyes per estes tierres
Por favor, garra la mio mano

Nel xardín del edén, tesoru
Nun sabes lo que t’amo
Nel xardín del edén, mio neña
Nun sabes que siempres sedré la to verdá

Oh, cómo nun vienes conmigo
Y garres la mio mano
Oh, cómo nun vienes conmigo
Y caleyes per estes tierres
Por favor, garra la mio mano

Nel xardín del edén, mio neña
Nel xardín del edén, tesoru
Nun sabes lo que t’amo

Oh, cómo nun vienes conmigo
Y garres la mio mano
Oh, cómo nun vienes conmigo
Y caleyes per estes tierres
Por favor, garra la mio mano

No hay comentarios:

Publicar un comentario