martes, 5 de noviembre de 2013

Red Hot Chili Peppers – Otherside





Cuántu tiempu, cuántu tiempu resbalaré
Separtando la mio cara, yo non
Yo nun creo que seya malo
Cortar el mio gargüelu
Ye lo de siempres…

Sentí  la to voz al traviés d’una semeya
Camentélo y tráxelo del pasáu
Cuando sabes que xamás podrás tornar
Tengo que llevame al otru lláu

Pa mi foron sieglos
El cimenteriu nel que me casé cola mar
Nin les coses más rares podrán camudar la mio tiesta
Tengo que llevame al otru lláu
Llevame al otru lláu

Cuántu tiempu, cuántu tiempu resbalaré
Separtando la mio cara, yo non
Yo nun creo que seya malo
Cortar el mio gargüelu
Ye lo de siempres…

Echa la mio vida nuna taza de papel
El ceniceru ta enllenu, y yo toi espardiendo les mios tripes
Ella quier saber si sigo siendo un inmoral
Tengo que llevame al otru lláu

L’actriz escarlata ta na mio cama
Una candidata pa mio sangrina alma ximielga
Emburrié’l gatiellu y xiré la rosca
Tengo que llevame al otru lláu
Llevame al otru lláu

Cuántu tiempu, cuántu tiempu resbalaré
Separtando la mio cara, yo non
Yo nun creo que seya malo
Cortar el mio gargüelu
Ye lo de siempres
Prendeme y llevame de paséu
Amburame y dir pal otru lláu
Gláyo-y y dígo-y
que nun ye la mio collacia
Estrózola y estrózola
Y torna a ñacer

Cuántu tiempu, cuántu tiempu resbalaré
Separtando la mio cara, yo non
Yo nun creo que seya malo
Cortar el mio gargüelu
Ye lo de siempres


No hay comentarios:

Publicar un comentario