jueves, 28 de noviembre de 2013

Manu Chao – Me quedo contigo (Si me das a elegir)





Si me das a escoyer
Ente tú y les mios idees
anque yo ensin elles
soi un home perdíu.

Si me das a escoyer
Ente tú y la gloria
Pa que lleve la hestoria de min
Polos sieglos.

Si me das a escoyer
Ente tú y esi cielu
Onde llibre ye’l vuelu
Pa llegar al escaezu

Si me das a escoyer
Quedo contigo.

Si me das a escoyer
ente tú y la galbana
con esa grandeza
que lleva consigo

Si me das a escoyer
Quedo contigo

Porque toi namoráu
Y quiérote y quiérote
namái naguo
Por tar al to llau
Suañar colos tos güeyos
Besate los llabios

Si me das a escoyer
Ente tú y les mios idees
anque yo ensin elles
soi un home perdíu.

Si me das a escoyer
Quedo contigo
Porque toi namoráu
Y quiérote y quiérote
namái naguo
Por tar al to llau
Suañar colos tos güeyos
Besate los llabios
Si me das a escoyer
Ente tú y esi cielu
Onde llibre ye’l vuelu
Pa llegar al escaezu

Si me das a escoyer
Quedo contigo

Porque toi namoráu
Y quiérote y quiérote
namái naguo
Por tar al to llau
Suañar colos tos güeyos
Besate los llabios

No hay comentarios:

Publicar un comentario