domingo, 18 de agosto de 2013

Creedence - Fortunate Son



Nesti domingu braniegu traemos un clásicu musical, "Fortunate Son" de Creedence Clearwater Revival.

¡Salú y música!

 

CREEDENCE – FORTUNATE SON

Dalguna xente ñació pa ximielgar les banderes
Ooh elles son colloraes, blanques y azules
Y cuando la banda toca “Saludu al xefe”
Ooh, ellos apunten el cañón haza ti, Dios,

Yo nun soi, yo nun soi, nun soi’l fíu de nengún senador, fíu.
Yo nun soi, yo nun soi, nun soi nengún afortunáu, non.

¡Si!
Dalguna xente ye d’alta cuna…
Dios, por qué ellos nun s’ayuden a sí mesmos.
Pero cuando’l recaudador llegue a la puerta,
Dios, la casa paez un centru d’acoyida, sí

Yo nun soi, yo nun soi, yo nun soi’l fíu de nengún millonariu, non
Yo nun soi, yo nun soi, nun soi nengún afortunáu, non.

Dalguna xente herieda güeyos rellumantes d’estrelles
Ooh, ellos t’unvíen a la guerra, Dios
Y cuando-yos entrugues ¿Cuánto debemos dar?
Ooh, ellos sólo contesten, ¡más!, ¡más!, ¡más! oh,

Yo nun soi, yo nun soi, el fíu de nengún militar, fíu
Yo nun soi, yo nun soi, nun soi nengún afortunáu, non.

Yo nun soi, yo nun soi, nun soi nengún afortunáu non, non, non.

No hay comentarios:

Publicar un comentario