miércoles, 21 de agosto de 2013

Franco Battiato - Quiero vete danciar

 Gracies una vez más a Xosé Mon por esta aportación




Yo quiero vierte danciar como los zíngaros del desiertu
con candeleros enriba
o como los balineses nos díes de xordia.

Yo quiero vierte danciar como derviches tourneurs que xiren
sobre l'escayu dorsal
al son de les campanielles del kathakali.

Y xira too alrodiu de l'estancia mientres se dancia, dancia.
Y xira too alrodiu de l'estancia mientres se dancia.

Y Radio Tirana tresmite soníos balcánicos
mientres baillarinos búlgaros
descalzos sobre áscuares enceses.

N'Irlanda del Norte, nes romeríes de branu,
la xente vieyo que bailla
a ritmu de siete octaves.

Y xira too alrodiu de l'estancia mientres se dancia, dancia.
Y xira too alrodiu de l'estancia mientres se dancia.

Nel ritmu obsesivu la clave de ritos selvaxes,
reinos de maxes
y de los músicos xitanos rebalbos.

Na baxa Padana nes romeríes de branu,
la xente vieyo que bailla, vieyos valses vieneses.

No hay comentarios:

Publicar un comentario